quinta-feira, 19 de abril de 2007

CRÓNICA DA CONCENTRAÇOM NA REITORIA

Quarta-feira, 18 de Abril de 2007
A concentraçom começou na Reitoria da USC. Ao pouco tempo de chegarmos as manifestantes, entramos no edifício com a intençom de que o acto nom passasse desapercebido e de que a equipa reitoral se inteirasse bem de que há estudantes mobilizadas contra o processo mercantilizador que vive hoje por hoje o ensino superior. Demos várias voltas gritando consignas, tanto polo andar inferior como polo superior, batendo em todas as portas para ver se encontrávamos ao Reitor Seném (que algumha dixo que estava agachado sob a mesa pola tormenta que lhe podia cair em cima).
Depois de um par de visitas à Reitoria, ficamos um bocado no Obradoiro gritando as nossas denúncias ao vento, o que parece que interrompeu a visita de muitos turistas (que olhavam para nós assombrados) à idílica cidade-marca compostelana.
Quando nos cansamos, partimos pola rua do Franco com a intençom de acabar a concentraçom na praça da Galiza. Ali alguns músicos de rua mostrárom-nos a sua simpatia, tocando o "Bella Ciao", o que nos subiu ainda mais os ânimos. Quando chegamos ao final da Zona Velha, viramos à praça da Galiza, onde ainda estivemos uns minutos gritando no banco Santander: "Fora o Santander da USC". Depois de um par de voltas pola praça da Galiza (parece que esta foi a concentraçom das voltas, nom figemos mais que caminhar em circulo... :)), e um par de sentadas durante as quais cortamos o trânsito, para evidenciar a invisibilidade nos meios empresariais da nossa luita, lemos o manifesto e para casinha todas.Mais gente que nunca acudiu às concentraçons (umhas 50 pessoas) entre a que pudemos ver muitas caras novas, de faculdades que nem tenhem ainda assembleia. Assim, animamos às novas companheiras a somar-se ao movimento estudantil assemblear.
Estamos a fazê-lo bem!