quinta-feira, 24 de maio de 2007

Quarta-feira, 23 de Maio de 2007: Crónica da jornada europeia de luita contra o processo de Bolonha


Às 12h30 deu começo a concentraçom diante da Reitoria, na praça do Obradoiro, onde nos concentramos por volta de 80 companheir@s das assembleias e faculdades. Esta foi umha das maiores manifestaçons que figemos neste ano, quanto a número de assistentes, mas também quanto à diversidade de companheir@s: de pessoas que trabalhárom desde o começo na Coordenadora até novas caras que recentemente se unírom à denúncia do EEES.
Aos 20 minutos de começar a concentraçom a Reitoria fechou as portas, impedindo-nos a entrada e evitando, como nas anteriores manifestaçons, que tentássemos aceder ao Reitor, Seném Barro, para pedir explicaçons e fazer ouvir a nossa voz.
A continuaçom, marchamos até a praça da Galiza, cortando o trânsito. Por espontaneidade popular, ocupou-se a sede do PSOE, responsável a nível estatal e galego da implementaçom do processo de Bolonha no Sistema Universitário Galego. A manifestaçom continuou até o Câmpus Sul e finalizou diante do Banco Santander presente nele com umha companheira de Física dando leitura ao manifesto que reproduzimos a seguir.
Após a manifestaçom, houvo um jantar-convívio na Gentalha do Pichel e a projecçom de um vídeo sobre a luita estudantil na Itália.
Mais umha vez, queremos da Coordenadora parabenizar o trabalho das assembleias e encorajar nesta última manifestaçom do ano lectivo a continuar a luita no próximo ano, com mais forças e energias renovadas.

Nenhum comentário: